beantwoord

Tickets delen

  • 26 mei 2019
  • 4 reacties
  • 273 Bekeken

Ik bestel 2 tickets via de website. 1 gewoon enkeltje en 1 railrunner.

Deze bestelling importeer ik in de app.. en tot dan gaat alles goed.

Nu wil ik de tickets delen met de persoon wie gaat reizen, dus ik deel een link vanuit de app via Whatsapp naar de reizigster. Op het moment dat zij de link importeert ontvangt ze slechts 1 ticket .

Dus als ik 2 tickets wil delen in de NS app..... dan gaat dat niet.
icon

Beste antwoord door Danny NS 26 mei 2019, 13:50

Hoi Poldermodel en welkom bij de NS Community!

Heb je jouw persoonlijke pagina met jouw tickets ontvangen per mail? Vanuit deze mail kan je alle tickets één voor één laden in de app.
Je kan dus het beste deze link sturen en per ticket laden in de app.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Poldermodel en welkom bij de NS Community!

Heb je jouw persoonlijke pagina met jouw tickets ontvangen per mail? Vanuit deze mail kan je alle tickets één voor één laden in de app.
Je kan dus het beste deze link sturen en per ticket laden in de app.
Badge +3
Ik zou gewoon de mail(s) van NS Reizigers 'Zo haalt u uw tickets op' doorsturen, dan kan ze de tickets vanuit daar in de app importeren.
Dat gaat niet, want als ik in de persoonlijke mail op de gele knop klik... gebeurt er niets.

Pas als ik de klantenservice bel, dan sturen ze mij een mail met daarin een directe link, en die kan ik wel importeren in de app.
Badge +3
Dat de gele knop het niet doet heeft meestal te maken met de mail app die je gebruikt. Outlook (live.nl adres?) heeft er een handje van.

Openen in webmail of doorsturen naar een ander adres werkt meestal ook.

Reageer