beantwoord

Tickets gekocht maar nog steeds niet ontvangen

• 24 februari 2019
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Ik heb al 2 tickets gekocht. Na 1 keer dacht ik mischien ik een fout gemaakt. Maar nee, het geld van mijn rekening is wel afgeschreven. Ik moest wel nu rijden darroom nog een keer geprobeerd. En nog steeds niet ontvangen, wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door Miriam NS 25 februari 2019, 09:48

Hallo ElenaPakhomova, welkom op onze Community!

Wat vervelend dat je de tickets niet hebt ontvangen. Heb je wellicht al contact gehad met onze Klantenservice? Dat is vaak wel de snelste optie om dit soort problemen op te lossen. Ik weet dat er gisteren ook een storing gaande was. Mocht je nog niet contact hebben opgenomen, dan raad ik je aan dit alsnog te doen. Je kunt mijn collega's bereiken via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook, Twitter of onze Live Chat. Hier vind je alle contactmogelijkheden. Laat je even weten als dit is opgelost? Bedankt!
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo ElenaPakhomova, welkom op onze Community!

Wat vervelend dat je de tickets niet hebt ontvangen. Heb je wellicht al contact gehad met onze Klantenservice? Dat is vaak wel de snelste optie om dit soort problemen op te lossen. Ik weet dat er gisteren ook een storing gaande was. Mocht je nog niet contact hebben opgenomen, dan raad ik je aan dit alsnog te doen. Je kunt mijn collega's bereiken via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook, Twitter of onze Live Chat. Hier vind je alle contactmogelijkheden. Laat je even weten als dit is opgelost? Bedankt!

Reageer