beantwoord

Tickets? Nee, geen tickets.

• 23 June 2015
  • 2 reacties
  • 199 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Reisleider*
  • 1718 reacties
Enkele dagen terug landde ik op Schiphol en tijdens het wachten op de bagage (de grote hal, pas gehaal vernieuwd) zag ik de 2 NS-automaten met op hun rug ''NS-TIckets'' in die hal staan. Beetje merkwaardig vond ik na bekijken wel, dat het beide die met platte voorkant waren, dus niks geen TICKETS te koop, enkel opladen van chipkaart.
Dat lijkt me nogal misleidend voor buitenlanders die toch al vaak niks snappen van ons chipkaartsysteem. Of die verkeerd zijn voorgelicht door reizigerssites als tripadvisor,etc.
Als mijn vraag/suggestie nu nog niet duidelijk is: kan dat niet worden aangepast zodat mensen niet op het verkeerde spoor worden gezet?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 28 July 2015, 09:35

Goedemorgen Srt,

Sorry voor het lange wachten. Inmiddels heb ik begrepen dat het gaat om foutieve aanduiding middels de stickers op de rug. Mijn collega's op Schiphol gaan dit deze week nog aanpassen. Bedankt voor je signaal!
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen Srt,

Sorry voor het lange wachten. Inmiddels heb ik begrepen dat het gaat om foutieve aanduiding middels de stickers op de rug. Mijn collega's op Schiphol gaan dit deze week nog aanpassen. Bedankt voor je signaal!
Hoi Srt. Ik zie dat jouw bericht van 23 juni is, maar dat je nog geen terugkoppeling hebt gehad. Sorry daarvoor! Gelukkig kan ik je melden dat mijn collega deze kwestie op 24 juni meteen heeft uitgevraagd bij de afdeling Productmanagement. Omdat hij nog geen reactie heeft gehad, heeft hij vandaag nogmaals jouw signaal doorgegeven. Zodra ik meer weet, stuur ik je opnieuw een bericht!

Groet,
Sivan

Edit: ik heb 27-07 nogmaals de vraag uitgezet. Excuses voor het lange wachten.

Reageer