beantwoord

Tickets printen, waarom?

• 19 maart 2017
  • 83 reacties
  • 4442 Bekeken

Toon eerste bericht

83 reacties

Reputatie 7
Badge
Mijn naam is Haas, net als die van Henk, en andere treinreizigers. Alleen Loes heet Loes 🙂
Begin inmiddels wel naar Henk te luisteren ja, lol.
Reputatie 2
Nu heb ik het meereiskaartje van 4 euro gekocht op de NSsite.
In de link staat: e-ticket of mobiel ticket op te halen...
Die 2de optie krijg ik niet te zien.

In de NS app staat dat gekochte tickets op NS.nl in de App kunnen worden gezet.

Wat gaat er fout. Ik kan niet printen iig
Badge +3
Helaas, dat specifieke ticket moet je inderdad zelf printen (of voor € 1,- bij een balie laten doen).

Op de bestelpagina staat dat eerste ook. De tekst in de mail klopt dus niet in dit geval.
Waarom kan een meereis retour nog steeds niet in de NS App worden ingeladen?
Reputatie 2
Maar waarom staat dat dan in de e-mail? Dus waarom kan dat dan niet bij de meereisretour. Erg klantonvriendelijk. Kan ieman van NS dat me dat vertellen.
Als ik nu met de email naar de nsbalie ga. Wat dan. Zorgen zij gratis voor een print of mobiel ticket?
Spijtig dat dit inderdaad in de mail staat. Dit is een algemene uitleg. Ik heb deze feedback doorgespeeld naar mijn collega's zodat het bij een volgende keer duidelijker vermeld wordt (of dat ook de laadfunctie wordt toegevoegd natuurlijk). In de voorwaarden bij de bestelpagina staat wel al meteen aangegeven dat dit ticket alleen als uitgeprint e-ticket gebruikt kan worden. Zoals Robert B al aangaf kun je voor €1,- je e-ticket inderdaad bij een balie van ons laten uitprinten.
Als de NS service gericht denkt, dan zou het printen bij de balie uit coulance gratis moeten worden aangeboden, zolang het nog niet mogelijk is, om je e-ticket te laden in de NS app?

Reageer