beantwoord

Tienertourtickets printen

• 18 juli 2014
  • 4 reacties
  • 726 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Mijn zoon gaat op tienertour en heeft 1 vouchercode gebruikt voor de dag van vertrek, hij weet nog niet wanneer hij de 2e en 3e dag zal reizen, wel weet hij dat er geen internet en printer zal zijn, is hier een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door Hertog 18 juli 2014, 11:46

Als er geen internet en geen printer is wordt het lastig verzilveren van een voucher.
Misschien bij kennissen even aankloppen om daar gebruik te mogen maken van hun apparatuur?
Of anders even langs een internetwinkel?
Bekijk origineel

4 reacties

Als er geen internet en geen printer is wordt het lastig verzilveren van een voucher.
Misschien bij kennissen even aankloppen om daar gebruik te mogen maken van hun apparatuur?
Of anders even langs een internetwinkel?
Hallo Maris,

Welkom op het NS serviceforum. Ik heb het antwoord van Hertog als beste antwoord gemarkeerd. Een e-ticket moet via internet verzilverd worden en het moet echt worden geprint.

P.S. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'.
Niet het antwoord waar ik op zit te wachten... De NS probeert geforceerd iedereen aan een OV chipkaart te helpen, maar een tienertour juist weer niet? Tienertour moet juist vrijheid betekenen, vertrekken met de trein en maar zien waar je uitkomt en weer verder reizen wanneer jij dat wil zonder je te bekommeren om omslachtige extra handelingen en het regelen van een printer.
Nou ja, dat weet voordat je de Tienertoer aanschaft. Als je het allemaal maar omslachtige extra handelingen vindt, dan koop je het product toch gewoon niet. Als je akkoord gaat met de voorwaarden, moet je achteraf niet zeuren.

Heel veel tieners beschikken niet over een OV-chipkaart en zij zouden het juist weer omslachtig vinden als ze voor de actie speciaal een OV-chipkaart aan moeten schaffen.

Reageer