beantwoord

Toegangspas fietsenstalling in Maarsssen

• 30 december 2016
  • 2 reacties
  • 119 Bekeken

Beste NS,

Graag wil ik een toegangspas aanvragen voor de fietsenstalling in Maarssen (aan de safariweg). Hier zit een fietsenstalling die gratis is, waar je voor een toegangspas echter een borg zou moeten betalen van 20 euro (voor de rest dus gratis). Graag zou ik deze aanvragen. Op de site en via de telefoon krijg ik dit echter niet voor elkaar. Misschien kunnen jullie mij hier verder helpen? Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Minke NS 30 december 2016, 14:31

Hoi Jans123, balen dat het tot nu toe niet gelukt is om de toegangspas te bestellen voor de zelfservice stalling. Zelf heb ik naar het bestelproces gekeken ik ik kan m'n gegevens wel invullen voor het aanvragen van de pas. Kun je aangeven waar het precies mis gaat en welke foutmelding je eventueel krijgt? Heb je het ook via een laptop/computer geprobeerd? Soms lukt dat beter dan via de telefoon.
Bekijk origineel

2 reacties

https://www.google.nl/amp/nos.nl/googleamp/artikel/607388-ns-bewaakte-fietsenstalling-gratis.html?client=ms-android-samsung
Zie onder andere ook dit artikel en het is ook op het station vermeld.
Hoi Jans123, balen dat het tot nu toe niet gelukt is om de toegangspas te bestellen voor de zelfservice stalling. Zelf heb ik naar het bestelproces gekeken ik ik kan m'n gegevens wel invullen voor het aanvragen van de pas. Kun je aangeven waar het precies mis gaat en welke foutmelding je eventueel krijgt? Heb je het ook via een laptop/computer geprobeerd? Soms lukt dat beter dan via de telefoon.

Reageer