beantwoord

Toeslag betaald voor NS Direct, trein reed niet

  • 26 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Op 17/10 heb ik de toeslag voor Intercity Direct betaald, maar de trein van 10.24 reed niet (werd om 10.24 bekendgemaakt). Daarom gewone trein genomen. Hoe zorg ik dat ik de toeslag terugkrijg?
icon

Beste antwoord door Raymond123 26 oktober 2015, 19:54

Als je de gewone trein neemt ipv intercity direct- heb je tussen Rotterdam en Schiphol doorgaans gelijk een half uur vertraging. Je kunt -in dat geval- je hele ritprijs terugclaimen inclusief toeslag.
Dit is de link:
http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice/klantenservice/hulp-als-het-even-tegen-zit/geld-terug-bij-vertraging-intercity-direct.html
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge
Als je de gewone trein neemt ipv intercity direct- heb je tussen Rotterdam en Schiphol doorgaans gelijk een half uur vertraging. Je kunt -in dat geval- je hele ritprijs terugclaimen inclusief toeslag.
Dit is de link:
http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice/klantenservice/hulp-als-het-even-tegen-zit/geld-terug-bij-vertraging-intercity-direct.html

Reageer