beantwoord

Toeslag betalen

• 21 juli 2015
  • 2 reacties
  • 203 Bekeken

Ik ga een dag naar Amsterdam dus ik moet toeslag betalen ik wil dit graag met een los kaartje doen van intercity direct is dit een enkel kaartje of gelijk een retourtje
icon

Beste antwoord door Tochjo 21 juli 2015, 16:33

Het is voor het overzicht handiger dat u uw vragen in één topic stelt. Nu zijn er inmiddels drie, wat het er niet duidelijker op maakt.

Ik ga een dag naar Amsterdam dus ik moet toeslag betalen

Zoals ik in dit topic heb toegelicht, is de conclusie die u hier trekt, onjuist. U kunt ook met andere treinen naar Amsterdam reizen, waarvoor dan geen toeslag betaald hoeft te worden. Mocht u ervoor kiezen met de Intercity Direct te reizen, dan betaalt u een toeslag van 2,30 euro voor een enkele reis.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Het is voor het overzicht handiger dat u uw vragen in één topic stelt. Nu zijn er inmiddels drie, wat het er niet duidelijker op maakt.

Ik ga een dag naar Amsterdam dus ik moet toeslag betalen
Zoals ik in dit topic heb toegelicht, is de conclusie die u hier trekt, onjuist. U kunt ook met andere treinen naar Amsterdam reizen, waarvoor dan geen toeslag betaald hoeft te worden. Mocht u ervoor kiezen met de Intercity Direct te reizen, dan betaalt u een toeslag van 2,30 euro voor een enkele reis.
Hallo Ingeboeg,

Een toeslag van 2,30 is een enkeltje, voor de terugreis dien je weer een nieuwe toeslag aan te schaffen.

Reageer