beantwoord

toeslag betalen

• 26 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 146 Bekeken

Moet ik, ook al reis ik langs het traject alsnog toeslag betalen tussen Rotterdam en Schiphol AirPort, want ik moet in Alphen a/d Rijn zijn?
icon

Beste antwoord door Tochjo 26 augustus 2019, 10:12

U moet een toeslag betalen als u reist met Intercity direct op het traject tussen Schiphol en Rotterdam, ongeacht uw vertrekstation en bestemmingsstation. U kunt de toeslag altijd vermijden door niet met Intercity direct te reizen. U bent dan wel langer onderweg
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
U moet een toeslag betalen als u reist met Intercity direct op het traject tussen Schiphol en Rotterdam, ongeacht uw vertrekstation en bestemmingsstation. U kunt de toeslag altijd vermijden door niet met Intercity direct te reizen. U bent dan wel langer onderweg
Hallo Mariska1985 en welkom bij de NS Community,

Ik zie dat Tochjo het juiste antwoord heeft gegeven. Kunnen wij verder nog iets voor je doen?
Reputatie 5
Ik vraag me af of de ICD het meest logisch is als je naar Alphen ad Rijn wil.
Via Leiden en daar overstappen lijkt me veel logischer en daar komt geen ICD aan te pas
Reputatie 4
Waarschhijnlijk weer zo'n 9292 advies zonder enige geografische kennis. Best mogelijk dat vanwege de snelle en frequente R-liner ARRIVA bus S'hol-Alphen (ook zeer populair bij KLMers) en met bestemming een plek in Alphen erlangs dit de snelste route is met OV. Zeker niet de goedkoopste.
De normale route is IC (althans aannemend dat de reis in of via R'dam verloopt) naar Leiden en dan de ''IC'' ri. Utrecht.
Vele, vele jaren geleden was er zelfs een direkte buslijn, via Zevenhuizen en Boskoop, maar dat nam wel bijna 1,5 uur.

Reageer