beantwoord

Toeslag Intercity Direct 1e klas

• 10 mei 2015
  • 4 reacties
  • 1334 Bekeken

Hoe kan ik een toeslagkaartje voor de Intercity Direct kopen voor de 1e klas.
icon

Beste antwoord door Thom 10 mei 2015, 14:27

Als uw chipkaart op reizen eerste klas is ingesteld gaat het automatisch langs het speciale paaltje op het perron waar de ID Direct komt. Het kan ook gewoon bij het automaat, overige kaartjes.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als uw chipkaart op reizen eerste klas is ingesteld gaat het automatisch langs het speciale paaltje op het perron waar de ID Direct komt. Het kan ook gewoon bij het automaat, overige kaartjes.
Dank voor het snelle bericht. Ik wil gebruik maken van een aanbieding om eenmalig mijn 2e klas naar 1e klasse te verhogen. Mijn OV is ingesteld op 2e klas, omwisselkaart is een papieren kaartje. Ik wil graag thuis een toeslagkaartje voor de ID alvast thuis aanschaffen.
Reputatie 7
Badge +4
Met een overgang 2>1 kan het inderdaad Toeslag is alleen nodig als u reist tussen Rotterdam en Schiphol vv.Het kost 2.30.
https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes-toeslagen
Badge +3
De Toeslag is klasse-onafhankelijk en dus altijd € 2,30. U kunt thuis een toeslag als e-ticket aanschaffen. U moet dit ticket wel afdrukken.

Reageer