beantwoord

Toeslag Intercity Direct

  • 24 mei 2019
  • 2 reacties
  • 203 Bekeken

Toeslag betaald voor de IC Direct op Schiphol. Helaas in de stoptrein naar Rotterdam gestapt. Kan ik de toeslag nog terugkrijgen?
icon

Beste antwoord door bryan 24 mei 2019, 11:31

Lijkt me vrij moeilijk omdat het systeem niet weet of u de IC, ICD of sprinter heeft gepakt. U kunt het beste contact opnemen met Klantenservice. Facebook en Twitter werken het snelst, maar bellen kan ook.

(En ondanks dat de community als eerste staat genoemd, is dat geen klantenservice)
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge
Lijkt me vrij moeilijk omdat het systeem niet weet of u de IC, ICD of sprinter heeft gepakt. U kunt het beste contact opnemen met Klantenservice. Facebook en Twitter werken het snelst, maar bellen kan ook.

(En ondanks dat de community als eerste staat genoemd, is dat geen klantenservice)
Reputatie 5
Peter1952: waarom bent u eigenlijk in de stoptrein gestapt?

Reageer