beantwoord

Toestanden met kortingscodes en couponcodes

• 14 maart 2019
  • 5 reacties
  • 105 Bekeken

Omdat er mensen zijn bij de ns die het verschil tussen couponcodes en kortingscodes niet kennen ben ik al vanaf 15.00 bezig mezelf uit die zooi te redden. Een in januari besteld dagretour eticket kan niet verzilverd worden. Op een meereisticket voor mijn dochter kreeg ik als ontwoord op de vraag waarom het niet werkte: "hier heeft u een nieuwe COUPON code'. wat deus een KORTINGScode moet zijn. Ik heb geloof ik nu al 3 keer besteld. En in de stress ook nog de verkeerde naam op mijn dochters ticket gezet. Had net een gesprekje via twitter maar die meneer\mevrouw is foetsie. Ik moet moreg reizen met mijn dochter die een beperking heeft en deze stress heeft zij ook niet nodig. Wie helpt ons uit de brand?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 14 maart 2019, 19:04

Wat spijtig dat je zoveel problemen ervaart, jaycee1965. Normaliter kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice in geval van problemen met E-tickets maar aangezien je dit al geprobeerd heb wil ik je een andere oplossing bieden. Kun je me een privébericht sturen met je naam, adres, woonplaats, geboortedatum en de couponcode waar het over gaat? Dan zoek ik het voor je uit. Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en te kiezen voor "Stuur bericht".
Bekijk origineel

5 reacties

Wat spijtig dat je zoveel problemen ervaart, jaycee1965. Normaliter kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice in geval van problemen met E-tickets maar aangezien je dit al geprobeerd heb wil ik je een andere oplossing bieden. Kun je me een privébericht sturen met je naam, adres, woonplaats, geboortedatum en de couponcode waar het over gaat? Dan zoek ik het voor je uit. Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en te kiezen voor "Stuur bericht".
Badge +3
Een couponcode is hetzelfde als een kortingscode. Deze vul je in op https://ns.nl/couponcode en dan krijg je een soortgelijk ticket (met bijbehorende korting, soms 100% en anders tegen de gereduceerde prijs).
Medewerker bij NS meldde mij dat deze codes NIET hetzelfde zijn. Dat geloof ik dan maar. En NEE, ik ga niet voor de VIJFDE keer op rij mijn gegevens doorgeven Jouke!
Ik sta in jullie systeem! Overdracht? Ik ben op zoek gegaan en met abonnement kost me de trip €3 meer. Bellen met NS doe ik liever niet als ik ook nog moet horen uit een apparaat dat de wachttijden erg lang zijn. Hoeveel geld wil je kwijt zijn? Ik heb een dochter met een beperking die graag vantevoren weet waar ze aan toe is. Daar wordt ook geen rekening mee gehouden ookal heb ik het genoemd.
Ik ken iemand die in 1 dag 12 verschillende medewerkers 'sprak'. Dat was gedoemd te mislukken. Heb ik nog recht op geld vanwege door NS gemaakte fouten dan krijg ik dat vast wel terug. Maar het ergste vond ik de mevrouw die mij 2 keer een verkeerde nieuwe code gaf en toen ineens 'fijne dag nog' typte terwijl ik nog in mn verhaal was en weg was ze. Klaar dit topic!!!
Ik kan je gegevens elders niet opzoeken, jaycee1965. Jij geeft aan op een andere manier hulp te willen, die wil ik je graag bieden. Ik kan echter geen antwoord geven op je vraag zonder exact te weten wat er aan de hand is. Mijn hulp accepteren is aan jou.
Topic klaar!

Reageer