beantwoord

tot 2 keer toe een ticket gekocht en niet te vinden

  • 18 July 2021
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Ik heb vandaag 2 keer op mijn NS account in de app een jongeren dagkaart aangeschaft. Alleen is het tot 2 keer toe niet te zien bij mijn tickets, maar wel van mijn rekening afgeschreven. Waar staan mijn tickets dan?

icon

Beste antwoord door Robert B 18 July 2021, 17:31

Welkom bij de NS Community!

Na bestellen krijg je (binnen een uur, vaak veel sneller) een e-mail met daarin een knop om het ticket in de NS app te laden of te downloaden als pdf bestand dat je dan kunt uitprinten of gewoon tonen bij controle. Check ook je spam/reclame map in je e-mail (of bij Updates als je Gmail gebruikt).

Voor zover je nog geen ticket in je app hebt kan je die ook vergoed krijgen via de Klantenservice (ordernummer staat op je bankafschrift).

Je kunt het ook kopen via https://www.ns.nl/producten/s/jongerendagkaart indien nodig, dus exclusief via de NS app is onzin. Op zich logisch want lang niet alle jongeren kunnen/mogen bankieren via hun telefoon, als het aan hun ouders ligt tenminste :sweat_smile:

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Na bestellen krijg je (binnen een uur, vaak veel sneller) een e-mail met daarin een knop om het ticket in de NS app te laden of te downloaden als pdf bestand dat je dan kunt uitprinten of gewoon tonen bij controle. Check ook je spam/reclame map in je e-mail (of bij Updates als je Gmail gebruikt).

Voor zover je nog geen ticket in je app hebt kan je die ook vergoed krijgen via de Klantenservice (ordernummer staat op je bankafschrift).

Je kunt het ook kopen via https://www.ns.nl/producten/s/jongerendagkaart indien nodig, dus exclusief via de NS app is onzin. Op zich logisch want lang niet alle jongeren kunnen/mogen bankieren via hun telefoon, als het aan hun ouders ligt tenminste :sweat_smile:

Reageer