beantwoord

treinkaart

• 21 september 2015
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

hoeveel kost een treinkaart zonderkorting naar duivendrecht
icon

Beste antwoord door Sivan NS 21 september 2015, 13:22

Hoi Elgewi6, en welkom!

Vanaf waar wil je vertrekken?

via www.ns.nl kun je via de Reisplanner je opties invoeren. Wij kunnen je echter ook vast helpen als je meer informatie geeft.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Elgewi6, en welkom!

Vanaf waar wil je vertrekken?

via www.ns.nl kun je via de Reisplanner je opties invoeren. Wij kunnen je echter ook vast helpen als je meer informatie geeft.
Reputatie 7
Badge +4
Als u naar ns.nl gaat en u vult uw reis in, dan verschijnt de prijs.. We kunnen u hier niet helpen zolang u niet aangeeft wat uw vertrekstation is.

Ik heb mijn nieuwe treinkaartje nog niet ontvangen. De vorige kaart liep 27 januari 2020 af. Ik heb met spoed mijn nieuwe kaart nodig. 
elke dag met de trein naar mijn werk. 

Ik heb mijn nieuwe treinkaartje nog niet ontvangen. De vorige kaart liep 27 januari 2020 af. Ik heb met spoed mijn nieuwe kaart nodig. 
elke dag met de trein naar mijn werk. 

Je kunt hiervoor contact opnemen met onze Klantenservice, dianacarty1. Zij kunnen nagaan of er überhaupt een nieuwe kaart voor je is aangevraagd. Voor het navragen van de status van de vervanging of het aanvragen van de vervangende kaart, als NS dit niet voor je kon doen, kan via de Klantenservice OV-chipkaart. Kom je er zo uit? 

Reageer