Ik heb net een kaartje gekocht voor vandaag bedrag is afgeschreven maar waar is mijn kaartje. Niet te zien in de app. Graag snel reactie
Beste antwoord door Thom
Bekijk origineelIk heb net een kaartje gekocht voor vandaag bedrag is afgeschreven maar waar is mijn kaartje. Niet te zien in de app. Graag snel reactie
Beste antwoord door Thom
Bekijk origineelKijk snel in uw mail. Eventueel bij junk en het laden in de app gaat snel. Desnoods kunt u de code als pdf gebruiken en het poortje rechts er mee openen.
Goedemorgen Reep. Welkom bij de NS Community.
Een e-ticket komt niet automatisch in de app te staan. Zoals Thom aangeeft wordt deze per e-mail toegestuurd en daarin vind je de link om het ticket in de app te plaatsen.
.
Contact opnemen met Klantenservice 030 7515155. Ze sturen die dan alsnog. U krijgt een mail en dan gaat hij via de link daarin naar de app. U moet echt van te voren zorgen dat u een geldig kaartje heeft. Dat u ze niet kreeg is geen excuus als u in de trein zit zonder kaartje. . Vaak is het emailadres niet helemaal correct doorgegeven. Het kan vaak heel snel.
U heeft uw bericht weggehaald zie ik, ;-)
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.