treinkaart spoorloos | NS Community
beantwoord

treinkaart spoorloos

  • 8 November 2021
  • 4 reacties
  • 236 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb net een kaartje gekocht voor vandaag bedrag is afgeschreven maar waar is mijn kaartje.  Niet te zien in de app. Graag snel reactie 

icon

Beste antwoord door Thom 8 November 2021, 08:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Contact opnemen met Klantenservice 030 7515155. Ze sturen die dan alsnog. U krijgt een mail en dan gaat hij via de link daarin naar de app. U moet echt van te voren zorgen dat u een geldig kaartje heeft. Dat u ze niet kreeg is geen excuus als u in de trein zit zonder kaartje. . Vaak is het emailadres niet helemaal correct doorgegeven. Het kan vaak heel snel.

 

U heeft uw bericht weggehaald zie ik, ;-)

.

Goedemorgen Reep. Welkom bij de NS Community.

Een e-ticket komt niet automatisch in de app te staan. Zoals Thom aangeeft wordt deze per e-mail toegestuurd en daarin vind je de link om het ticket in de app te plaatsen.

Reputatie 7
Badge +4

Kijk snel in uw mail. Eventueel bij junk en het laden in de app gaat snel. Desnoods kunt u de code als pdf gebruiken en het poortje rechts er mee openen.

 

Reageer