beantwoord

Treinkaartje gekocht maar perongeluk ingecheckt

Ik heb online een dagkaart besteld voor de NS, maar ik heb op het station perongeluk ook ingecheckt. Ik wil liever niet dubbel betalen. Is er een mogelijkheid om het geld terug te krijgen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 16 februari 2019, 14:39

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Badge +3
Als je nog onderweg bent, dan NIET uitchecken en na een dag of twee contact opnemen met de klantenservice om de onterechte incheck te laten corrigeren.

Reageer