beantwoord

treinkaartje voor 12 jaar

• 19 februari 2014
  • 9 reacties
  • 18964 Bekeken

Graag wil ik weten hoeveel een treinkaartje kost voor een 12 jarige. Hij komt niet in aanmerking voor een Railrunner kaartje. Iemand enig idee?
icon

Beste antwoord door Loes 19 februari 2014, 17:34

Graag wil ik weten hoeveel een treinkaartje kost voor een 12 jarige. Hij komt niet in aanmerking voor een Railrunner kaartje. Iemand enig idee?

Hoi Dil

Het treinkaartje voor een 12-jarige is het normale tarief. Er is geen apart tarief voor 12-jarigen.

Wat wel mogelijk is als je gaat samenreizen, als je zelf een abonnement hebt mag je drie personen met 40% korting meenemen, wel doordeweeks pas na 09.00 uur, weekend hele dag. Als de 12-jarige alleen reist zonder abonnement kan hij of zij daar geen gebruik van maken helaas.
Bekijk origineel

9 reacties

Hoi Dil

Het treinkaartje voor een 12-jarige is het normale tarief. Er is geen apart tarief voor 12-jarigen.

Wat wel mogelijk is als je gaat samenreizen, als je zelf een abonnement hebt mag je drie personen met 40% korting meenemen, wel doordeweeks pas na 09.00 uur, weekend hele dag. Als de 12-jarige alleen reist zonder abonnement kan hij of zij daar geen gebruik van maken helaas.
Jammer hoor!
Jammer hoor!

Vind ik zelf ook hoor. Er zou best nog een extra categorie kunnen komen voor kinderen tot en met bijvoorbeeld. Misschien iets om eens over na te denken. Wie weet komt het er ooit.
Ik vind dat er idd een categorie 12 t/m 18 moet zijn. 12 jaar en dan al volwassen tarief is best veel. Heb 3 kids 5jr, 7jr en 12jr. Een tripje in de voorjaarsvakantie met de trein leek me leuk totdat ik las vol tarief voor een 12 jarige. Dan toch maar met de auto :((
Ik vind dat er idd een categorie 12 t/m 18 moet zijn. 12 jaar en dan al volwassen tarief is best veel. Heb 3 kids 5jr, 7jr en 12jr. Een tripje in de voorjaarsvakantie met de trein leek me leuk totdat ik las vol tarief voor een 12 jarige. Dan toch maar met de auto :((

Je hebt nog wel veel andere interessante aanbiedingen hoor. Je kan bijvoorbeeld bij Blokker soms kaarten kopen, die de hele dag geldig zijn in de daluren en het hele weekend voor geloof ik zo'n 18 euro. Kruidvat heeft vaak acties voor in het weekend en er staan ook erg vaak leuke aanbiedingen in de spoordeelwinkel. Daar kan je echt leuke acties vinden hoor. Misschien dat je daar iets aan hebt.

Veel plezier met de trip.
Zou een [b] Groepsretour [b/] misschien een oplossing kunnen zijn?

Zou een Groepsretour misschien een oplossing kunnen zijn voor die voorjaarsvakentie trip(jes)?
Beste Dil,

Ik heb je vraag verplaatst naar het topic "overige producten". Daar is het beter vindbaar.

Vriendelijke groet, Robby
Reputatie 6
Badge +2
Zie ook https://forum.ns.nl/abonnementen-2/waarom-niks-geregeld-voor-kinderen-tussen-12-18-jaar--6613.

Reageer