treinkaartjes verkeerd gekocht

  • 6 februari 2020
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

Hallo ik heb dus vandaag twee treinkaartjes gekocht met de korting van de daluren, maar blijkbaar verkeerde datum nu heb ik geen idee wat ik moet doen ? 


2 reacties

Badge +3

Allereerst niet op de knop in de e-mail drukken om je kaartjes op te halen! Zodra je iets hebt met een zichtbare (blokjes)code kan er niets meer gewijzigd worden namelijk.

Neem contact op met de klantenservice (telefoon, twitter, chat is het snelst) om de bestelde tickets dan ongeldig te maken.

Waarschijnlijk krijg je dan een couponcode om een nieuwe datum te kiezen, of een e-mail on nieuwe tickets met de juiste datum op te halen.

Hoi Vitória en welkom bij de NS Community!

Het ticket kan alleen nog worden gewijzigd als het ticket nog niet is geopend als PDF of is geladen in de app. Dit heeft te maken dat we de tickets hierna niet meer kunnen blokkeren.

Mocht bovenstaande niet het geval zijn dan kan je contacten met onze klantenservice om dit te laten wijzigen.

Reageer