beantwoord

Treinreizen vanuit Duitsland naar Utrecht CS

• 11 juni 2014
  • 3 reacties
  • 235 Bekeken

Afgelopen maandag was een heftige storm geraasd in Duitsland Westfalen. Hierdoor werken de reguliere ICE spoorlijnen niet meer van de Deutsche Bahn om naar Utrecht CS te reizen.
Kan/mag ik gebruik maken van mijn Duitse ICE treinkaart om vanuit Venlo naar Utrecht CS te reizen? En wel met de Intercity?

Bitte antworten! Ik kom momenteel het land niet uit.
icon

Beste antwoord door Stephan NS 11 juni 2014, 17:24

Beste Pixeljunky, welkom op het NS Serviceforum. Ben je inmiddels weer terug in Nederland? Normaal gesproken kun je alleen reizen op het traject dat op je e-ticket van de ICE staat weergegeven, maar of er in dit geval uitzonderingen zijn durf ik niet te zeggen. Ik adviseer je contact op te nemen met NS Hispeed, klik hier. Je topic is verplaatst naar "Overige producten". Veel succes!

Groet,
Stephan
Bekijk origineel

3 reacties

Beste Pixeljunky, welkom op het NS Serviceforum. Ben je inmiddels weer terug in Nederland? Normaal gesproken kun je alleen reizen op het traject dat op je e-ticket van de ICE staat weergegeven, maar of er in dit geval uitzonderingen zijn durf ik niet te zeggen. Ik adviseer je contact op te nemen met NS Hispeed, klik hier. Je topic is verplaatst naar "Overige producten". Veel succes!

Groet,
Stephan
Hoi Stephan. Bedankt voor jouw reactie. Ik ben nu onderweg naar Nederland. Jouw linkje naar HiSpeed is niet erg handig. Ik zit daar nu verloren op een pagina waar ik geen idee heb wat ik ermee moet doen. Misschien kun je mij een gerichte landingspagina sturen waar mijn vraag verder behandeld wordt?
Hallo Pixeljunky,

Stephan heeft de contactpagina in een link vermeld. Je kunt in dit geval contact opnemen door te bellen met NS Hispeed. Je kunt hen vanaf je mobiele telefoon bereiken op telefoonnummer 0900 9296.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer