beantwoord

Treinrit achterhalen van reçu

• 23 november 2015
  • 2 reacties
  • 148 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Afgelopen maand augustus een aantal keer met de trein naar mijn werk gereisd met losse kaartjes en niet met OV-Chipkaart. Nu wil ik mijn reiskosten declareren maar ik heb alleen het reçu van elke treinkaartje bewaard en dit is niet voldoende om te kunnen declareren. De belastingdienst wil ook dat de kosten en de rit vermeld staan. Mijn vraag is kan dit nog achterhaald worden, er staat genoeg informatie op het reçu.
icon

Beste antwoord door JanH NS 24 november 2015, 12:52

Hallo FSL, welkom op het forum. We kunnen eenmalige OV-chipkaarten niet nogmaals uitprinten, als het goed is staat er op het bonnetje wel het nummer van de eenmalige OV-chipkaart. Hiermee kunnen we de reisgeschiedenis van het kaartje voor je bekijken.

In dit geval mag je mij je gegevens via een een privébericht sturen, dan zal ik kijken wat ik precies voor je kan doen.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo FSL, welkom op het forum. We kunnen eenmalige OV-chipkaarten niet nogmaals uitprinten, als het goed is staat er op het bonnetje wel het nummer van de eenmalige OV-chipkaart. Hiermee kunnen we de reisgeschiedenis van het kaartje voor je bekijken.

In dit geval mag je mij je gegevens via een een privébericht sturen, dan zal ik kijken wat ik precies voor je kan doen.
Update: Ik heb nog niets gehoord van TS, als hier al een oplossing voor is gevonden horen we dat natuurlijk graag. Zo niet, dan wil ik er nog wel even voor je naar kijken zodra ik de nodige informatie heb ontvangen.

Reageer