Ik heb een treinticket gekocht van delft naar Brussel, heen en terug voor 3 mensen.
Mijn retour was op 19 mei 2015, maar dat is vervroegd. Ik ben zondag 17 mei 2015 teruggereisd met een nieuw ticket op aanraden van de baliemedewerkers.
Ik wil nu graag het kaartje voor 19 mei 2015 annuleren. Bij de balie konden ze mij geen geld teruggeven, ik werd geadviseerd dit bij NS te melden om mijn geld terug te krijgen.
Ik vraag hier hulp bij.
Met vriendelijke groet,
Arend G.
Beste antwoord door Janou NS
Ik heb een treinticket gekocht van delft naar Brussel, heen en terug voor 3 mensen.
Mijn retour was op 19 mei 2015, maar dat is vervroegd. Ik ben zondag 17 mei 2015 teruggereisd met een nieuw ticket op aanraden van de baliemedewerkers.
Ik wil nu graag het kaartje voor 19 mei 2015 annuleren. Bij de balie konden ze mij geen geld teruggeven, ik werd geadviseerd dit bij NS te melden om mijn geld terug te krijgen.
Ik vraag hier hulp bij.
Met vriendelijke groet,
Arend G.
Goedemorgen Arend. Welkom op het NS Forum. In dit geval wil ik je adviseren contact te zoeken met NS International. Zij kunnen jou hier verder mee helpen.