beantwoord

Treinticket annuleren

• 17 mei 2015
  • 6 reacties
  • 1003 Bekeken

Goedendag,

Ik heb een treinticket gekocht van delft naar Brussel, heen en terug voor 3 mensen.
Mijn retour was op 19 mei 2015, maar dat is vervroegd. Ik ben zondag 17 mei 2015 teruggereisd met een nieuw ticket op aanraden van de baliemedewerkers.
Ik wil nu graag het kaartje voor 19 mei 2015 annuleren. Bij de balie konden ze mij geen geld teruggeven, ik werd geadviseerd dit bij NS te melden om mijn geld terug te krijgen.

Ik vraag hier hulp bij.

Met vriendelijke groet,
Arend G.
icon

Beste antwoord door Janou NS 18 mei 2015, 09:29

Goedendag,

Ik heb een treinticket gekocht van delft naar Brussel, heen en terug voor 3 mensen.
Mijn retour was op 19 mei 2015, maar dat is vervroegd. Ik ben zondag 17 mei 2015 teruggereisd met een nieuw ticket op aanraden van de baliemedewerkers.
Ik wil nu graag het kaartje voor 19 mei 2015 annuleren. Bij de balie konden ze mij geen geld teruggeven, ik werd geadviseerd dit bij NS te melden om mijn geld terug te krijgen.

Ik vraag hier hulp bij.

Met vriendelijke groet,
Arend G.

Goedemorgen Arend. Welkom op het NS Forum. In dit geval wil ik je adviseren contact te zoeken met NS International. Zij kunnen jou hier verder mee helpen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik had het al gecorrigeerd, acht minuten voor uw bericht.
Reputatie 7
Badge +4
---

Excuses, het gaat om een nationaal ticket.
Reputatie 7
Badge
Het zijn inderdaad buitengewone omstandigheden. Normaal kan het nooit. Ik ben niet in de positie u iets toe te zeggen, maar u kunt het zonder verdere kosten hier proberen:

https://www.nsinternational.nl

Voor een kaartje Schiphol naar Zwolle lijkt me NS International niet het juiste aanspreekpunt @Thom

@Sayin , zie het antwoord van Jouke_NS
Goedendag,

Ik vraag hier hulp bij.

Met vriendelijke groet,
Arend G.

Goedemorgen Arend. Welkom op het NS Forum. In dit geval wil ik je adviseren contact te zoeken met NS International. Zij kunnen jou hier verder mee helpen.
Hallo NS, ik ben momenteel in Istanboel en heb vandaag via de app een treinticket gekocht vanaf Schiphol naar Zwolle. Echter hebben we hier vanmiddag een aardbeving gehad en moet door familie omstandigheden langer in Istanbul blijven. Is het mogelijk de ticket nog te annuleren? Mvg
Hallo NS, ik ben momenteel in Istanboel en heb vandaag via de app een treinticket gekocht vanaf Schiphol naar Zwolle. Echter hebben we hier vanmiddag een aardbeving gehad en moet door familie omstandigheden langer in Istanbul blijven. Is het mogelijk de ticket nog te annuleren? Mvg

In geval van een E-ticket, waar ik vermoed dat je het over hebt, is het antwoord helaas duidelijk. Voor reeds aangeschafte E-tickets is alléén restitutie mogelijk wanneer het ticket ongeopend en niet gedownload is. Als het ticket gedownload is, geopend of in de app geladen geldt deze als gebruikt en is er geen restitutie mogelijk. Onze Klantenservice kan eventueel met je meekijken, maar ga nergens vanuit. Contact opnemen via de Live Chat of Sociale Media is het beste.

Reageer