treintickets

• 16 maart 2020
  • 6 reacties
  • 165 Bekeken

Hallo,

Ik heb retour tickets gekocht voor mij en mijn vader voor F1 Zandvoort.

Als dit nu niet doorgaat krijg ik het geld terug of kan ik datum veranderen?

Groetjes Leon 

6 reacties

Badge

Wacht eerst even af of deze GP F1 wordt geannuleerd, daar is op dit moment nog geen officieel bericht van vanaf de FIA.  Circuit Zandvoort is nog niet benaderd door de FIA in deze.

Op het moment dat het niet doorgaat zal er vast een oplossing komen voor de treinkaartjes naar de F1 in Zandvoort.

Reputatie 6
Badge +2

Vreemd dat de FIA dit nog steeds niet officieel heeft meegedeeld. F1 heeft zelf namelijk al laten weten dat  dat er voor zeker eind mei geen race meer plaatsvindt. 

NS kan hier verder natuurlijk niet zoveel aan doen, maar zonder Formule 1(-wagens) kun je onmogelijk een Dutch GP houden. 

Voor de treintickets komt er zoals @Jeroen al aangeeft vast wel een oplossing zodra er eindelijk officieel bekend is wat er gaat gebeuren.

Reputatie 7
Badge +3

NS kan hier verder natuurlijk niet zoveel aan doen, maar zonder Formule 1(-wagens) kun je onmogelijk een Dutch GP houden. 

Kunnen we dan op het circuit een zeepkisten race houden? :grin:

Wacht eerst even af of deze GP F1 wordt geannuleerd, daar is op dit moment nog geen officieel bericht van vanaf de FIA.  Circuit Zandvoort is nog niet benaderd door de FIA in deze.

Op het moment dat het niet doorgaat zal er vast een oplossing komen voor de treinkaartjes naar de F1 in Zandvoort.

Ik heb net kregen te horen zodra de F1 wordt verplaatst krijg ik een coupon code om daarmee voor de nieuwe datum een ticket te kopen.

Geld krijg ik niet terug 

Hallo Leon Pistorius en welkom bij de NS Community,

Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit voor te leggen. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bedankt voor de terugkoppeling, Leon Pistorius.

Reageer