beantwoord

Twee codes gebruikt ipv 1

• 5 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Ik heb een aantal couponcodes liggen voor tickets en wilde er eentje gebruiken afgelopen zondag. De website liep vast en heb ik weggeklikt, kort daarna probeerde ik het opnieuw maar de couponcode werkte niet meer. Ik dacht zal later wel weer werken want ik heb geen bevestigingsmail. Dus ik een andere couponcode proberen omdat ik bijna moest vertrekken, liep ook bijna vast maar werkte uiteindelijk. De mail duurde erg lang en toen had ik opeens twee kaartjes voor dezelfde dag met de dezelfde gegevens. Ik kon natuurlijk maar een keer dezelfde route reizen en niemand anders kon dit andere kaartje gebruiken. Dus ik had twee keer zoveel betaald voor een enkele reis. Is er een mogelijkheid dat ik het bedrag terug krijg of de code opnieuw kan gebruiken? Mocht er meer informatie nodig zijn dan kan ik het versturen in een prive bericht.
icon

Beste antwoord door Chiel NS 5 augustus 2017, 17:13

Goedemiddag JJolanda Feenstra, welkom op het NS Serviceforum!

Wat vervelend dat het mis is gegaan! Er was vanochtend inderdaad een korte storing waardoor kaartjes wat lastig aan te maken waren. Fijn dat het uiteindelijk wel gelukt is.

Als je 2 kaartjes met exact dezelfde gegevens hebt aangemaakt kunnen we daar wel wat aan doen. Ik raad je aan om even contact op te nemen met de klantenservice, en aan te geven wat er gebeurd is. Dan krijg je vast een nieuw kaartje.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag JJolanda Feenstra, welkom op het NS Serviceforum!

Wat vervelend dat het mis is gegaan! Er was vanochtend inderdaad een korte storing waardoor kaartjes wat lastig aan te maken waren. Fijn dat het uiteindelijk wel gelukt is.

Als je 2 kaartjes met exact dezelfde gegevens hebt aangemaakt kunnen we daar wel wat aan doen. Ik raad je aan om even contact op te nemen met de klantenservice, en aan te geven wat er gebeurd is. Dan krijg je vast een nieuw kaartje.

Reageer