beantwoord

Twee fietsen tegelijk stallen op rekening

• 7 januari 2020
  • 4 reacties
  • 125 Bekeken

Hallo,

Weet iemand of je twee fietsen tegelijk kunt stallen op rekening, bij een selfservice stalling?

Op één OV-chipkaart.

Bijvoorbeeld voor jezelf en een vriend(in).

Groet van Pim.

icon

Beste antwoord door Laura NS 7 januari 2020, 20:33

Hoi CCCPim en welkom op onze community!

Dat is een goede vraag. Ik weet dat je wel 2 OV-fietsen tegelijk kan huren op 1 OV-chipkaart, maar of datzelfde voor het stallen van fietsen geldt weet ik zo even niet. Ik kan het ook zo snel even niet terug vinden. Ik ga het even voor je uitzoeken!

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi CCCPim en welkom op onze community!

Dat is een goede vraag. Ik weet dat je wel 2 OV-fietsen tegelijk kan huren op 1 OV-chipkaart, maar of datzelfde voor het stallen van fietsen geldt weet ik zo even niet. Ik kan het ook zo snel even niet terug vinden. Ik ga het even voor je uitzoeken!

Badge +3

Ik vrees van niet.

Bij de zelfservice stallingen die ik ken moet je bij het betreden aangeven wat je komt doen (iets met OV-fiets óf je eigen fiets)..

En denk dat als je met de tweede fiets naar binnen wilt het systeem denkt dat je de eerste komt ophalen...

Daar ben ik inderdaad ook bang voor. Het is voor mij vooral een teken dat ik dit nergens kan vinden ook, dat ik denk dat het niet kan. Maar ik wil daar wel absolute zekerheid over hebben, dus heb inmiddels mijn vraag uitstaan bij de betreffende afdeling. :)

Het kan niet! :(

Reageer