beantwoord

Tweemaal e-tickets gekocht

• 27 mei 2019
  • 4 reacties
  • 170 Bekeken

Afgelopen zaterdag heb ik online 3 retourkaartjes delft Haarlem gekocht. per abuis had ik eerst kaartje voor daluren gekocht maar ik heb geen dalurenabonnement en mijn medereizigers ook niet. Dus daarna heb ik de juiste kaartjes gekocht via online ticket service.

In bijlage alle kaartjes.

Graag een terugbetaling van de onjuist bestelde daluren kaartjes, totaal 37,80 euro

groet
Peter
icon

Beste antwoord door Emma NS 27 mei 2019, 13:43

Beste Pgroenewegen, welkom bij onze Community!

Oeps! Je had zoals MoDe aangeeft jouw persoonlijke e-tickets op een openbare Community gedeeld. Dit heb ik natuurlijk eventjes aangepast, de e-tickets zijn niet meer zichtbaar.

Wat betreft de e-tickets, heeft MoDe ook helemaal gelijk! Wanneer het mijn collega's van de Klantenservice duidelijk wordt dat het gaat om dezelfde namen, datum en hetzelfde traject kun je de kosten (meestal) gewoon terugkrijgen. Neem dus even contact met ons op via onze Klantenservice, oké? Zorg ervoor dat je een korte uitleg, je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en ordernummers even meestuurt! 🙂

Komt vast goed.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
dit is een openbare community, uw tickets staan nu openbaar. Het eerste wat u nu moet doen is deze verwijderen. Dat kan door op de puntjes rechtsonder uw bericht te klikken.

Normaal gesproken is er volgens de voorwaarden geen restitutie mogelijk op e-tickets.
Omdat het om dezelfde tickets voor dezelfde mensen en dezelfde datum gaat, kunt het beste contact opnemen met de NS klantenservice. Dit kan telefonisch, via twitter, facebook of de chat.
Beste Pgroenewegen, welkom bij onze Community!

Oeps! Je had zoals MoDe aangeeft jouw persoonlijke e-tickets op een openbare Community gedeeld. Dit heb ik natuurlijk eventjes aangepast, de e-tickets zijn niet meer zichtbaar.

Wat betreft de e-tickets, heeft MoDe ook helemaal gelijk! Wanneer het mijn collega's van de Klantenservice duidelijk wordt dat het gaat om dezelfde namen, datum en hetzelfde traject kun je de kosten (meestal) gewoon terugkrijgen. Neem dus even contact met ons op via onze Klantenservice, oké? Zorg ervoor dat je een korte uitleg, je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en ordernummers even meestuurt! 🙂

Komt vast goed.
Badge +3
Niet-NS klanten hoeven hun geboortedatum niet te geven. NS kan daar niets mee (zoals gebruiken als controlevraag) en voor tickets wordt er ook niet meer naar gevraagd.
Niet-NS klanten hoeven hun geboortedatum niet te geven. NS kan daar niets mee (zoals gebruiken als controlevraag) en voor tickets wordt er ook niet meer naar gevraagd.

Dat is inderdaad niet helemaal AVG-compliant, de adres- en woonplaatsgegevens idem, lijkt mij

Reageer