beantwoord

typhoon

• 23 januari 2020
  • 7 reacties
  • 227 Bekeken

Ik ben opzoek naar de classis 2 tonige typhoon van bv mat"64. En waar kan ik deze vinden/verkrijgen?

Google komt met marktplaats aanzetten. Maar daar word je ook niet wijzer van.  

Iemand een idee?

icon

Beste antwoord door Edwin 23 januari 2020, 22:28

Ik denk niet dat die te koop zijn (legaal dan). Al zou je zo'n ding kunnen kopen, je mag 'm niet gebruiken, want takke herrie.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge

Ik denk niet dat die te koop zijn (legaal dan). Al zou je zo'n ding kunnen kopen, je mag 'm niet gebruiken, want takke herrie.

Reputatie 7
Badge +3

Dus je mag hem niet gebruiken als wekker voor als je door een normale wekker heen slaapt? :joy:

Reputatie 7
Badge

Dus je mag hem niet gebruiken als wekker voor als je door een normale wekker heen slaapt? :joy:

1x, daarna hoeft het niet meer :rofl:

Hi Jojo Kevin, welkom bij de NS Community.

Ik vrees dat Marktplaats de enige optie is. Ik ben trouwens wel benieuwd wat je ermee wilt doen! Laat je het weten!? Succes met je zoektocht!

Ik ben zoals de meesten hier gek van treinen. Nu ben ik van beroep chauffeur op de vrachtwagen, en heb ik al wel een namaak 2 tonige TGV hoorn onder de cabine. Maar als trein liefhebber is dat gewoon niet goed.. kan eigenlijk niet. Dus zou ik graag een originele typhoon onder de cabine willen.. 

En inderdaad alles goed in de gaten houden op internet als er ooit eens wat aangeboden word .

Hier onder een voorbeeld dat ik vond op YouTube 

Badge +3

Dat dus, mag niet (in Nederland) een tweetonige toeter. Hooguit bij de Tour de France karavaan of zo.. 

Maar ik kan het niet laten… toch weer deze youtube.com/watch?v=U7A9Y5dwPHI op zich mag dat wel volgens mij in een truck/vrachtwagen.

Of natuurlijk in de USA, the Dukes of Hazzard en zo uit de 80’s TV serie (zoek zelf maar naar video's, nou vooruit dan deze lui https://www.youtube.com/watch?v=eOKrDIg3YJY

Spoiler.. Het kost je je (eigen) oren gehoor bijna dus doe het niet! Iemand anders laten schrikken laat ik in het midden.

Ik denk niet dat die te koop zijn (legaal dan).

HGB-V heeft ze wat jaren geleden wel eens verkocht, maar voor zover ik weet bestaat dat project niet meer (in die vorm?). Maar op die manier zijn ze wel in omloop gekomen.

Reageer