beantwoord

Uitbreiding van 2e klas naar 1e klas

• 20 July 2015
  • 2 reacties
  • 524 Bekeken

Mijn dochter gaat volgend jaar in Utrecht studeren en zal dagelijks van Amsterdam zuid naar Utrecht reizen. Zij heeft een ov studentenkaart. Ik zou haar graag een kaart cadeau doen waarmee ze, op dit traject, altijd 1e klas kan reizen.
Bestaat er zo een 'extensie' op de 2e klas op een specifiek traject?
icon

Beste antwoord door Pe_pe 20 July 2015, 20:14

Nee. U zou een los Traject Vrij abonnement eerste klas moeten bestellen op een tweede OV-chipkaart. Of de kosten de meerwaarde daarvan waard zijn, is aan u.
Bekijk origineel

2 reacties

Nee. U zou een los Traject Vrij abonnement eerste klas moeten bestellen op een tweede OV-chipkaart. Of de kosten de meerwaarde daarvan waard zijn, is aan u.
Reputatie 1
Badge
Overigens: naar ik aaneem zal reisdoel wel de Uithof zijn? (heb ik zelf in de allereerste beginperiode ooit nog gestudeerd-midden in het weiland). Dan zullen de reistoestanden in lijn 11/12-hoewel die met dubbelgelede bussen elke 2-3 min. rijdt nog veel catastrofaler zijn en naar 1e kl. doen snakken (die er dus niet is), en die rit is ook nog langer als dat stukkie trein. Waarbij het in DIE richting meest enkel wat drukjes is tot die bemre (Bijlmer voor die bakra's).

Reageer