beantwoord

Uitchecken vergeten

• 17 mei 2019
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo,
Vorig weekend vergeten uit te checken. Stom natuurlijk en gebruik gemaakt van restitutie mogelijkheid van NS. Echter krijg ik als antwoord dat zij een volledige reis zien en dus geen restitutie kunnen geven...Dat is al vreemd en ook dat in mijn reishistorie de reis nog open staat.
En als de NS wel ziet dat het een volledige reis is geweest dus uitgechecked, waarom wordt er dan toch €10,- afgerekend?
Hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 17 mei 2019, 14:49

Goedemiddag Harko en welkom bij de NS Community!

Als ik het goed begrijp heb je naar aanleiding van deze vergeten uitcheck het formulier ingevuld om dat te laten corrigeren. Ik durf zo snel niet te zeggen waarom daaruit blijkt dat er wel een volledige reis is, maar je kunt dit laten uitzoeken via onze Klantenservice, bij voorkeur via Social Media of Chat. Mijn collega's daar kunnen dan met je mee kijken en uitzoeken wat er aan de hand is.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Harko en welkom bij de NS Community!

Als ik het goed begrijp heb je naar aanleiding van deze vergeten uitcheck het formulier ingevuld om dat te laten corrigeren. Ik durf zo snel niet te zeggen waarom daaruit blijkt dat er wel een volledige reis is, maar je kunt dit laten uitzoeken via onze Klantenservice, bij voorkeur via Social Media of Chat. Mijn collega's daar kunnen dan met je mee kijken en uitzoeken wat er aan de hand is.

Reageer