Skip to main content

goedendag, 

 

ik heb zojuist samen met mijn stiefzoon via de 9292 app een treinkaartje gekocht voor zijn reis vanmiddag, van veenwouden naar den Bosch, heb zijn email adres doorgegeven voor de betaalbevestiging maar nu komt het probleem dat de ticket op mijn mobiele telefoon staat in de 9292 app en kan deze helaas niet uitprinten krijg de melding schermbeveiliging,

 

hoe kunnen wij dit oplossen

 

mvg

U kunt even bellen naar 030-7515155 en vragen het opnieuw naar het goede adres te sturen. Hou alles bij de hand. Noflike reis fierders. Edit: even over 9292 heen gelezen, onderstaande reacties zijn beter.


Ik denk dat je beter direct contact op kunt nemen met de klantenservice van 9292.nl, zij zijn de verkopende partij van je tickets. Misschien kunnen zij de tickets overzetten op een andere telefoon met de 9292 app.

https://9292.nl/contact/veelgestelde-vragen-e-tickets/vragen-over-het-kopen-van-e-tickets


TS heeft het e-ticket via 9292 gekocht, dus contact met NS opnemen gaat niet veel uithalen waarschijnlijk.

Beter neemt TS contact op de afdeling van 9292 die over e-tickets gaat. Dat kan via Twitter of Facebook en daarnaats via ticketing@9292.nl of 088 - 0760630.

Ik vrees echter dat ook zij niet veel kunnen uithalen, want er staat overduidelijk bij de veelgestelde vragen dat deze e-tickets alleen te gebruiken zijn op de telefoon waarop ze zijn aangeschaft! Zie https://9292.nl/prijzen-en-abonnementen/je-hele-reis-in-een-app


Telefoon dan maar uitlenen?


Reageer