beantwoord

Uitslaaptoer

• 3 november 2016
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Zijn er voor jongeren van 12 t/m 16 bv niet standaard voordelige tarieven mogelijk ? Zoals zo'n uitslaap tour of jongerentour, ik vind het nl ontzettend duur voor mijn dochter van 13 de volle pond te moeten betalen.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 3 november 2016, 12:29

Hallo nnUll4th en welkom op het NS Serviceforum,

Momenteel hebben wij geen speciale abonnementen voor jongeren van 12 t/m 17. Het lijkt er ook op dat deze niet op korte termijn zullen gaan komen. Wel kan je op onze website veel abonnementen vinden waarmee je voordelig kan reizen. Via onze abonnementenwijzer kan je een advies voor een abonnement krijgen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Op dit moment zijn die tarieven niet anders als de volwassene tarieven, dus dat is op dit moment niet mogelijk. Voor zover ik weet is er op dit moment ook niet de intentie daar iets op aan te passen..
Hallo nnUll4th en welkom op het NS Serviceforum,

Momenteel hebben wij geen speciale abonnementen voor jongeren van 12 t/m 17. Het lijkt er ook op dat deze niet op korte termijn zullen gaan komen. Wel kan je op onze website veel abonnementen vinden waarmee je voordelig kan reizen. Via onze abonnementenwijzer kan je een advies voor een abonnement krijgen.

Reageer