Skip to main content

Enkele dagen geleden ontving ik een code voor een upgrade naar de 1e klas

. Ik kan er niets mee, want als ik op de link klik, krijg ik de mededeling dat de pagina waar de link naar verwijst niet bestaat.

Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.


Of probeer deze link eens: https://www.ns.nl/producten/coupon/


21 oktober 2024

De couponcode voor upgrade naar 1ste klas geeft bij verzilveren de melding “ongeldig”. ik probeer hierover met een medewerker te chatten, na het eerst vruchteloos met Chatbot Jens te hebben geprobeerd. Kon 10 minuten duren voor ik een echte chat medewerker kreeg, dat is nu ruim 20 minuten geleden.


…….Inmiddels is ruim een half uur verstreken en nog steeds geen ‘ echte’  chat medewerker.

Als NS niet het monopoly op het OV had, dan was ik al lang klaar geweest met NS. Dan maar geen klasse upgrade. IK zag overigens inmiddels dat velen met mij dit geniale ‘verjaardagscadeau’ hadden ontvangen. Met hetzelfde treurige resultaat…….


Reageer