beantwoord

upgrade naar 1e klasse

• 15 maart 2018
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Ik heb een upgrade tegoed, maar nog geen voucher ontvangen. Het referentienr. is 36480830
icon

Beste antwoord door Trein-D 15 maart 2018, 09:50

Je zou even kunnen bellen naar de NS klantenservice 030 751 51 55 en dan kies je optie 2. en medewerker zal jou dan verder helpen en dan moet je hem/haar je referentienummer geven. Dus uuh.... bellen is dus de snelste manier zeg maar.
Je kan ook nog wachten hier op een moderator. en die kan jou dan verder helpen. Maar dat kan wel even duren dus dan moet je even geduld hebben.
Veel succes! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge
Je zou even kunnen bellen naar de NS klantenservice 030 751 51 55 en dan kies je optie 2. en medewerker zal jou dan verder helpen en dan moet je hem/haar je referentienummer geven. Dus uuh.... bellen is dus de snelste manier zeg maar.
Je kan ook nog wachten hier op een moderator. en die kan jou dan verder helpen. Maar dat kan wel even duren dus dan moet je even geduld hebben.
Veel succes! 🙂
Hallo joostvanmo en welkom op het NS Serviceforum,

Ik wil je het advies geven om contact op te nemen via Twitter, Facebook, Live-Chat of telefonisch. Zodoende wordt je snel geholpen en ken je hopelijk snel de code bemachtigen. Ik wil wel alvast aangeven dat je de code niet direct na het aanmelden krijgt, maar dat het dan nog wel even kan duren voordat je de mail ziet verschijnen.

Reageer