beantwoord

Upgraden van een dagkaart naar de 1e klas

• 9 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 1636 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Ik heb twee vouchers voor een dagkaart. Kan ik een toeslag 2-1 kopen of de dagkaart upgraden naar eerste klas? Zo ja, hoe?
icon

Beste antwoord door Stephan NS 9 augustus 2014, 15:00

Hoi Theun, welkom op het NS Serviceforum. Wat voor vouchers heb je precies voor de dagkaart? Bij losse dagkaartacties is het helaas niet mogelijk om een upgrade te doen naar de 1e klas. Er zijn wel Toeslag 2-1-producten voor de ov-chipkaart verkrijgbaar, maar dan betaal je ook automatisch de ritprijs en is dus niet van toepassing op je dagkaart. Je topic is verplaatst naar "Overige producten".

Groet,

Stephan
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Theun, welkom op het NS Serviceforum. Wat voor vouchers heb je precies voor de dagkaart? Bij losse dagkaartacties is het helaas niet mogelijk om een upgrade te doen naar de 1e klas. Er zijn wel Toeslag 2-1-producten voor de ov-chipkaart verkrijgbaar, maar dan betaal je ook automatisch de ritprijs en is dus niet van toepassing op je dagkaart. Je topic is verplaatst naar "Overige producten".

Groet,
Stephan
Dank voor het antwoord. De vouchers zijn van een actie van de NS voor vaste klanten (2 voor 25 euro) en tot en met 31 augustus geldig.
Als het mogelijk is om een Toeslag 2-1 met de Dagkaarten voor €25,- te combineren, kan je de Toeslag 2-1 tegelijkertijd met het activeren van de couponcode bestellen. Achteraf is dit niet meer mogelijk.
Ik heb gekeken, maar ik zie geen mogelijkheid om dit bij het activeren te doen. Graag advies!

Reageer