beantwoord

Vakantieveilingen, ticket werkte niet, geld terug?

• 14 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 138 Bekeken

Ik heb tickets gekocht van vakantieveilingen, helaas werkte het niet voor mijn 1e reis dus heb ik mijn eigen OV chipkaart gebruikt. Nu heb ik dus voor de heenreis dubbel betaald. Ik heb gemaild, getwitterd. Ik heb NS Flex, dus ik heb geld terug bij vertraging maar gedaan want ik krijg nergens reactie van. Heeft iemand een andere manier van communiceren met mensen van de Service? En wie heeft dit probleem ook eerder gehad en hoe heb jij je geld terug ontvangen?
icon

Beste antwoord door Momo 14 augustus 2019, 15:57

Het snelste contact met de klantenservice is bellen, twitter of chat. Via mail kan het weken duren dus dat raad ik niemand aan.

Misschien een tip voor een eventuele volgende keer, gebruik de info paal. Of als u wel incheckt met uw OV-chipkaart, check dan gelijk aan de andere kant van het poortje weer uit.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Misschien kunt u ook aangeven wat er niet werkte met het ticket van Vakantieveilingen? Kon u deze niet verzilveren, niet laden in de app of printen, ging het poortje niet open of nog iets anders?
Poortje ging niet open met de QR code. Er was ook niemand die eventueel kon helpen want de infodesk zit na de poortjes. Terugreis lukte wel, maar goed. Ik heb dubbel betaald en daarvan wil ik minimaal 1 betaling terug ontvangen.
Reputatie 7
Badge +3
Het snelste contact met de klantenservice is bellen, twitter of chat. Via mail kan het weken duren dus dat raad ik niemand aan.

Misschien een tip voor een eventuele volgende keer, gebruik de info paal. Of als u wel incheckt met uw OV-chipkaart, check dan gelijk aan de andere kant van het poortje weer uit.
Dag Denise2808 en welkom op onze Community!

Wat spijtig om te lezen dat je E-ticket niet heeft gewerkt. Je kan, zoals Momo al aangeeft, het beste contact opnemen met onze klantenservice. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Want dubbel betalen voor een reis is niet de bedoeling.
Reputatie 7
Badge +3
De code van een e-ticket werkt niet op alle poortjes, maar alleen op de poortjes die te herkennen zijn aan het 'scan ticket' . Deze poortjes zitten bij een groter station meestal aan de buitenkant van de rij poortjes.

Email is niet de snelste weg om contact te krijgen met NS. Op het station een medewerker aanspreken of infopaal gebruiken. Verder bellen, Facebook, Twitter of chat.

Mogelijk was het druk bij Twitter, meestal reageren ze snel.

Reageer