Van A naar Beter?

• 19 juli 2014
  • 1 reactie
  • 284 Bekeken

Gisteren van Purmerend naar Amsterdam CS met van A naar Beter gereisd met een éénmalige OV-chipkaart. Ingecheckt in Purmerend, uitgecheckt in Amsterdam, no problem. Alleen boven de € 1,30 komt nog een toeslag van € 1,00 wegens éénmaligheid. Vandaag produkt van A naar Beter voor € 1,30 op m’n persoonlijke OV-kaart gezet waar nog € 3,00 saldo op stond. Inchecken en “SALDO TE LAAG”. Wat saldo, ik heb al betaald bij de NS automaat. Of van A naar Beter is gratis op je kaart te zetten en de € 1,30 wordt verrekend via reizen op saldo of voor € 1,30 op je kaart zetten en bij in checken niet mekkeren over saldo. Ben benieuwd wat er was gebeurd als ik wel voldoende saldo had gehad.

1 reactie

Welkom op het forum bjmelchers!

Vreemd om te lezen dat je deze melding kreeg bij het inchecken, terwijl je een afgekocht vanAnaarBeter-product op je kaart had staan. Kan je mij een privébericht sturen met je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en het kaartnummer van je OV-chipkaart? Ik wil dit graag even voor je nakijken.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten Daar past je vraag het beste.

Reageer