beantwoord

vandaag kaartje gekocht, was voor morgen

  • 19 november 2017
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Ik heb vandaag bij het station een kaartje gekocht, maar was vergeten aan te geven dat het voor morgen is. Heb toen maar weer een nieuw kaartje gekocht. Kan ik op een of andere manier het eerste kaartje annuleren????
icon

Beste antwoord door Thom 19 november 2017, 17:07

Als u het kaartje voor vandaag nog heeft en niet gebruikt, kunt u het inleveren bij een loket, maar ja dat moet er dan wel zijn. U kunt morgen ook contact opnemen met Klantenservice en uw kaartje bij de hand houden. Het moet morgen wel ongebruikt zijn en dat is voor hen na te gaan.





Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.



Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Met het eerste kaartje of even langs het loket gaan of even bellen naar de klantenservice, 030-7515155
Reputatie 7
Badge +4
Als u het kaartje voor vandaag nog heeft en niet gebruikt, kunt u het inleveren bij een loket, maar ja dat moet er dan wel zijn. U kunt morgen ook contact opnemen met Klantenservice en uw kaartje bij de hand houden. Het moet morgen wel ongebruikt zijn en dat is voor hen na te gaan.


Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact.
Bedankt voor je reactie, wij waren gisteren zo boos (op onszelf) dat we het kaartje in 100 stukjes hebben gescheurd. Heb toch nog even naar klantenservice gebeld, maar zij konden mij niet helpen. Het ging om een kaartje Gilze Rijen - Schiphol, met creditcard betaald. voor een vlucht van vandaag. Is niet genoeg bewijs. Jammer bijna 70 euro in de prullenbak.
Reputatie 7
Badge +4
Is inderdaad zonde, want u had het gewoon teruggekregen. Er is nu niets meer aan te doen.

Reageer