beantwoord

Vergissing bij aankoop kaartjes

Ik moet voor 43 kinderen railrunnerkaartjes kopen. Je kan er maar 4 per keer kopen en omdat de standaard instelling datum van vandaag is, is t een keer mis gegaan. Kan ik ergens geld terug krijgen?
icon

Beste antwoord door Charon NS 13 april 2015, 17:16

Het lijkt me dat de Railrunners als eenmalige chipkaarten bij een kaartautomaat zijn aangeschaft. Voor e-tickets geldt geen maximum van vier per keer en niemand heeft zin om 43 keer naam en geboortedatum in te voeren.
Ah, my bad! Blijft altijd even inkomen hè, die vrijdag. 😳

Als het inderdaad gaat om kaartjes die je hebt aangeschaft bij de kaartautomaat wordt het iets lastiger, omdat we niet kunnen controleren of de kaartjes vandaag wel/niet gebruikt zijn. Je hebt het hier natuurlijk wel al in de vroege ochtend aangegeven. Stuur me even een privébericht Mirdepir, met hierin je gegevens. Kijk ik of ik iets voor je kan betekenen. Je kunt een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en te kiezen voor 'Stuur bericht'.
Bekijk origineel

10 reacties

Badge
Beste Mirdepir, welkom op het forum. Flink wat tickets die je gaat bestellen! Heb je de e-tickets al gedownload en uitgeprint? Zo niet kan ik je uit coulance tegemoet komen. Stuur even een privébericht met je persoonlijke gegevens en e-mailadres waarmee de e-tickets besteld zijn. Een privébericht kun je sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en hierna te kiezen voor 'Stuur bericht'.

Ik heb je topic verplaatst naar Overige producten.
Badge +3
Het lijkt me dat de Railrunners als eenmalige chipkaarten bij een kaartautomaat zijn aangeschaft. Voor e-tickets geldt geen maximum van vier per keer en niemand heeft zin om 43 keer naam en geboortedatum in te voeren.
Dat lijkt mij ook ja, graag het foute antwoord aanpassen, gebeurt toch een keer.
Badge
Ah, my bad! Blijft altijd even inkomen hè, die vrijdag. 😳

Als het inderdaad gaat om kaartjes die je hebt aangeschaft bij de kaartautomaat wordt het iets lastiger, omdat we niet kunnen controleren of de kaartjes vandaag wel/niet gebruikt zijn. Je hebt het hier natuurlijk wel al in de vroege ochtend aangegeven. Stuur me even een privébericht Mirdepir, met hierin je gegevens. Kijk ik of ik iets voor je kan betekenen. Je kunt een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en te kiezen voor 'Stuur bericht'.
Reputatie 1
Je moet met de kaartjes uit de kaartautomaat in- en uitchecken. Kwestie van uitlezen toch?
Lijkt me juist heel makkelijk ja, bovendien zijn ze aangeschaft met een verkeerde datum van gisteren, dus vandaag kan je sowieso niet gebruiken :D

Is het al weer vrijdag Charon ?
Als het inderdaad gaat om kaartjes die je hebt aangeschaft bij de kaartautomaat wordt het iets lastiger, omdat we niet kunnen controleren of de kaartjes vandaag wel/niet gebruikt zijn.

Het zou inderdaad niet te verkroppen zijn als NS iemand die 43 Railrunners aanschaft er per ongeluk 4 cadeau zou doen voor een andere datum. Dat zou in geval van fraude een enorme aanzuigende werking hebben voor anderen om hetzelfde te doen. :8
Ben inmiddels langs t loket geweest en uitstekend geholpen. Blijkt dat de losse kaartjes zonder datum uit roulatie zijn waardoor ik vrijdagochtend voor 43 kinderen bij de automaat railrunnerkaartjes moet kopen en dan kan je steeds 4 kaartjes kiezen, betalen en weer opnieuw. De loketist zei dat er veel klachten zijn dat er geen kaartjes zonder datum meer uit de automaat komen... Dank voor de hulp en t meedenken.
Kun je ze niet kopen bij de loketist op vrijdag?
Helaas is er geen loket op ons vertrekstation.

Reageer