beantwoord

Vergoeding?

• 11 September 2015
  • 6 reacties
  • 182 Bekeken

Geachte medewerker,
Ik heb voor een asielzoeker een treinkaartje gekocht voor 9 september 2015. Zij reisde met haar dochter van 8 jaar vanuit Den Helder naar Haarlem en terug.
Om ± 19.20 uur werd ik door haar gebeld. Zij waren gestrand in Beverwijk. Ik heb haar gezegd: zoek een NS-medewerker; er zal toch wel vervangend vervoer geregeld worden. In Beverwijk hebben zij 2 uur gewacht op vervangend vervoer. Dit bleef echter uit.
Zij hebben met meerdere personen uiteindelijk de lijnbus naar Alkmaar genomen. Gelukkig kon zij dit betalen.
Rond 22.00 uur zijn zij teruggekomen in Den Helder.
Ik wil u dit even laten weten en vind het jammer voor haar dat zij de bus moest betalen.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 11 September 2015, 15:49

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Marinus, en welkom op het forum.

Dit is inderdaad erg vervelend. Het klopt dat er vervangend vervoer geregeld moet worden, maar twee uur wachten is niet prettig. Jij (of zij) kunt een claim bij ons indienen. Dit kun je het beste per e-mail of brief doen. Als je dan het vervoerbewijs meestuurt dat is gekocht, evenals het kaartje voor de bus, dan kunnen mijn collega's je verzoek in behandeling nemen. Dergelijke gevallen worden over het algemeen vergoed.
Naar welk emailadres kan ik mijn claim verzenden?
Ik zie het al. Via Eva. Bedankt.
@Marinus43

U heeft nu al uw persoonlijke gegevens op een openbaar forum geschreven, dit lijkt mij geen gewenste actie. Kunt u svp uw persoonlijke gegevens weer verwijderen, voordat kwaadwillenden ermee van doorgaan?
U kunt uw bericht nog aanpassen door naast het cijfer op de pen te schrijven.

Om een mail te sturen kan via Eva, door email in te tikken, of anders zal Sivan nog met een andere optie komen verwacht ik zo.
Naar welk emailadres kan ik mijn claim verzenden?

Dat is een goede, want ik durf even niet te zeggen of via EVA een mail met bijlagen verstuurd kan worden. Ik hoop dat Sivan nog online komt om u het juiste mailadres door te geven of misschien een andere moderator of forumlid, want ik wil u geen verkeerd adres geven. Ik kan u daar helaas niet mee helpen. Ik ben blij dat u al uw persoonlijke gegevens hebt verwijderd.

En wat een vervelende ervaring voor die asielzoeker met haar kind zeg. Dat is inderdaad niet erg prettig te noemen.
Ik heb het al gevonden. Voor geld terug vragen heb ik een formulier aangevraagd.
Ik heb het al gevonden. Voor geld terug vragen heb ik een formulier aangevraagd.

Super, ik hoop dat het allemaal nu verder snel wordt afgewikkeld voor u. Bedankt voor de terugkoppeling.

Reageer