Skip to main content
beantwoord

Verjaardags 1ste klas korting niet gekregen?

  • 1 June 2024
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

Ik hoor en zie online dat je met je verjaardag een kortingscode zou horen te krijgen om met korting 1ste klas te kunnen reizen. Ik heb dit dus niet ontvangen. Ik heb helemaal niks ontvangen. Hoe kan dit? 

4 reacties

Niet iedereen krijgt deze code, alleen bepaalde klanten. Ik heb nog nooit een code gehad op mijn verjaardag.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Ik ben over een paar weken jarig maar heb mijn cadeautje op 12 april alvast gekregen (op twee accounts). Dat zou bij jou ook goed het geval kunnen zijn 🤔

De blauwe knop levert me code 4WR3HR65JE4AT op, maar die is uiteraard verlopen bij invullen op https://www.ns.nl/producten/coupon 

Reputatie 7
Badge +3

Ik krijg ook geen cadeautjes van NS op m'n verjaardag, terwijl ik in Mijn NS wel alle opties aan heb staan voor serviceberichten, acties, etc.

Geen idee welke logica er achter zit.

Reputatie 7
Badge +3

Ik krijg ook geen cadeautjes van NS op m'n verjaardag, terwijl ik in Mijn NS wel alle opties aan heb staan voor serviceberichten, acties, etc.

Geen idee welke logica er achter zit.

Ik kreeg ze vroeger wel, tot dat NS besloot om mij alleen nog facturen te sturen en geen nieuwsberichten, actiemails, wintercity, spoor/dagjeuit e.d.

Na een nieuw account krijg ik alles weer.

@Anais heb jij een NS abonnement?

Reageer