beantwoord

Verkeerd E-ticket uitgeprint, daarna niet meer te openen.

• 27 april 2015
  • 3 reacties
  • 144 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik zat al in de trein, de conducteur kwam controleren, toen bleek dat ik een retourticket van de vorige week had afgedrukt in plaats van deze week. Mij een raadsel hoe dat mogelijk was, want ik had toch gewoon na betaling online de pdf geopend en geprint. Maar helaas niet gecontroleerd voordat ik hem in mijn tas stopte. Gelukkig kon ik via mijn mobiel ter plekke aan de conducteur mijn mail met betalingsbevestiging laten zien. Echter, de link naar het ticket zelf was niet meer te openen. Ook niet toen ik dit die dag op een andere computer probeerde. Dus toch maar een enkeltje terug gekocht... En nu kan ik mijn retourticket nog altijd niet afdrukken en daardoor ook niet declareren bij mijn werkgever. Is het mogelijk om mijn geld terug te krijgen van NS?
icon

Beste antwoord door Sumber Alam 27 april 2015, 22:44

Ik heb natuurlijk wel een betalingsbewijs en een enkeltje terug voor hetzelfde traject als bewijs. Het is niet mijn fout, maar die van de ns-site als een ticket wel betaald, maar niet juist afgedrukt wordt... vreemd, dan kunt u het beste de ns klantenservice bellen. Ze zijn dag en nacht telefonisch bereikbaar. Of misschien aangetekend via de post.
Bekijk origineel

3 reacties

Nee helaas, e-tickets zijn fraude gevoelig. Misschien had u bij Blokker beter een dal vrij dagkaart kunnen kopen? Inmiddels is ook die actie voorbij.
Ik heb natuurlijk wel een betalingsbewijs en een enkeltje terug voor hetzelfde traject als bewijs. Het is niet mijn fout, maar die van de ns-site als een ticket wel betaald, maar niet juist afgedrukt wordt...
Ik heb natuurlijk wel een betalingsbewijs en een enkeltje terug voor hetzelfde traject als bewijs. Het is niet mijn fout, maar die van de ns-site als een ticket wel betaald, maar niet juist afgedrukt wordt... vreemd, dan kunt u het beste de ns klantenservice bellen. Ze zijn dag en nacht telefonisch bereikbaar. Of misschien aangetekend via de post.

Reageer