beantwoord

verkeerd geboekt

  • 25 juli 2019
  • 2 reacties
  • 175 Bekeken

Ik heb via online tickets geboekt voor de terug reis, maar perongeluk verkeerde datum neergezet....kan. Ik hier gewoon mee reizen?
Want de rest klopt wel
icon

Beste antwoord door Laura NS 25 juli 2019, 14:04

Hoi Ano. en welkom op onze NS Community!

Met een ticket op een andere datum dan je gaat reizen, kun je helaas niet reizen. Hiermee loop je wel risico op een boete, omdat je geen geldig vervoerbewijs hebt. Het is namelijk zo dat een e-ticket (QR-code) niks registreert en dus niet zichtbaar is of deze wel of niet op een andere dag is gebruikt. In deze is het dus helaas niet toegestaan. Heb je de tickets al gedownload/afgehaald?
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Ano. en welkom op onze NS Community!

Met een ticket op een andere datum dan je gaat reizen, kun je helaas niet reizen. Hiermee loop je wel risico op een boete, omdat je geen geldig vervoerbewijs hebt. Het is namelijk zo dat een e-ticket (QR-code) niks registreert en dus niet zichtbaar is of deze wel of niet op een andere dag is gebruikt. In deze is het dus helaas niet toegestaan. Heb je de tickets al gedownload/afgehaald?
Hoi Ano. en welkom op onze NS Community!

Met een ticket op een andere datum dan je gaat reizen, kun je helaas niet reizen. Hiermee loop je wel risico op een boete, omdat je geen geldig vervoerbewijs hebt. Het is namelijk zo dat een e-ticket (QR-code) niks registreert en dus niet zichtbaar is of deze wel of niet op een andere dag is gebruikt. In deze is het dus helaas niet toegestaan. Heb je de tickets al gedownload/afgehaald?

Ja helaas wel, maar bedankt hoor!!

Reageer