beantwoord

Verkeerd geboekt in de app

  • 21 februari 2019
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Hoi NS, standaard reis ik op zondag voor mijn werk met NS. Echter wijkt deze week af en moet ik vrijdag avond laat reizen. Zonder goed helder na te denken boek ik op zondag (net als anders) een ticket. Helaas dus verkeerd! Weg €30!! Kan deze op de een of andere manier naar vrijdag worden omgezet?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 21 februari 2019, 21:52

Hallo Jero123 en welkom bij de NS Community,



Ik durf niet te zeggen of dit mogelijk is. Indien je de ticket al hebt geopend kan je deze volgens de voorwaarden niet meer wijzigen of annuleren. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice om dit voor te leggen.



Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.



Laat je oNS weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Jero123 en welkom bij de NS Community,

Ik durf niet te zeggen of dit mogelijk is. Indien je de ticket al hebt geopend kan je deze volgens de voorwaarden niet meer wijzigen of annuleren. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice om dit voor te leggen.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Laat je oNS weten of het is gelukt?

Reageer