beantwoord

Verkeerd geboortedatum ingevoerd.


Hoi, Ik heb net de Kruidvat actiekaart geactiveerd, waarbij ik overigens wil melden, dat dit niet zo eenvoudig meer is. Zowel bij het aanschaffen bij het Kruidvat ging het heel lastig o.a. de codes werden niet duidelijk geprint...Voorheen kon je kaartje kopen en inchecken. Dit is nu erg omslachtig, vind ik. Maar goed, dat blijkt maar weer, toen ik de persoonlijke gegevens wilde invoeren, toen heb ik per ongeluk de geboortejaar van mij zelf ingevuld i.p.v. mijn man. Is dat een heeeel groot probleem? Ik hoor het graag z.s.m.

Groetjes, Norma
icon

Beste antwoord door Slidestops 12 augustus 2017, 22:48

Alle gegevens op een e-ticket horen overeen te komen met de gegevens op het identiteitsbewijs. Formeel gezien is het ticket dus niet geldig.

Wat u kunt doen is voor aanvang reis even bij de conducteur melden. Die kan u dan alsnog toestemming geven om er mee te reizen. Dit zal dan zijn uit coulance, zoals gezegd is het formeel gezien niet toegestaan.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Alle gegevens op een e-ticket horen overeen te komen met de gegevens op het identiteitsbewijs. Formeel gezien is het ticket dus niet geldig.

Wat u kunt doen is voor aanvang reis even bij de conducteur melden. Die kan u dan alsnog toestemming geven om er mee te reizen. Dit zal dan zijn uit coulance, zoals gezegd is het formeel gezien niet toegestaan.
NS heeft nu gekozen voor e-tickets, de vraag staat al enige tijd uit waarom de NS dat heeft veranderd, helaas is er nog steeds geen antwoord op die vraag gekomen.

https://forum.ns.nl/acties-en-uitjes-10/kan-de-datum-nog-aangepast-worden-als-de-reis-al-geboekt-is-37720/index1.html#post250929
Een e-ticket a.d.h.v. een uniek i.d. i.c.m. een link naar de backend lijkt mij toch niet een probleem. Technisch niet en organisatorisch toch ook niet 😉

Reageer