beantwoord

Verkeerd gekocht via NS App niet vergoed

• 13 juli 2018
  • 2 reacties
  • 119 Bekeken

ik heb net een ticket gekocht via NS app en het stond automatisch op Retour wat ik niet wist. Na betalen wordt het ticket geladen in je app.
Servicedesk medewerker adviseerde zij kunnen niets doen omdat de ticket al in mijn app staat dus kan ik terugreizen als oplossing.
Ik wouw enkele rijs kopen en een andere enkele rijs een ander datum.
Nu wordt mijn verkeerd ticket niet vergoed.
Dit is stelen van geld. Plus verloren tijd met servicedesk em deze forum.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 13 juli 2018, 20:54

Hallo Lokman en welkom bij de NS Community,

Ik vind het erg vervelend om je te vertellen dat mijn collega wel juist heeft gehandeld. Dit betreft namelijk een zichtbewijs en wij kunnen niet achterhalen of er wel of geen gebruik van de ticket is gemaakt. Als wij de kosten vergoeden kan je alsnog gebruik maken van de ticket. Tijdens het bestellen van de ticket wordt dit ook aangegeven en bij de laatste handeling krijg je een overzicht van de ticket te zien zodat je nog kan controleren of alles klopt.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Lokman en welkom bij de NS Community,

Ik vind het erg vervelend om je te vertellen dat mijn collega wel juist heeft gehandeld. Dit betreft namelijk een zichtbewijs en wij kunnen niet achterhalen of er wel of geen gebruik van de ticket is gemaakt. Als wij de kosten vergoeden kan je alsnog gebruik maken van de ticket. Tijdens het bestellen van de ticket wordt dit ook aangegeven en bij de laatste handeling krijg je een overzicht van de ticket te zien zodat je nog kan controleren of alles klopt.
Dan is benutten van de app niet goed. Ik heb meteen gebelt maar planning was later. Dus een app is voor gemak en niet voor ongemak. Als je vooraf gekochte ticket niet kan cancellen of weijzigen dan hoef je geen app waarvoor?
Ik heb een planning en ticket gekocht voor 20ste als ik 20ste niet rijdt dan kan ik ook niks wijzigen en geld is weg. Julli schenken ook geen geld maar van mij hebben julli nu 10, 20 geniet ervan.

Slechte app slecht oplossing. beter terplekke kopen of ov chipkaart halen.

Reageer