beantwoord

Verkeerd geprint e-ticket

• 9 September 2015
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Hallo,

Mijn man heeft net een voucher voor een treinrit naar Eindhoven airport a E 15,- verkeerd geprint.
I.p.v. hem op zijn naam te zetten op 30 november, heeft hij mijn naam ingevuld en dan voor het traject Heerenveen-Eindhoven.
Hoe kunnen we dit nog corrigeren? Hij is dus net verzilverd, op de verkeerde naam en datum en traject...]

Graag hoor ik van u

Groet, grietje
.
icon

Beste antwoord door Anonymous 9 September 2015, 17:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik maak u niet blij maar een eenmaal geprint e-ticket is niet meer te veranderen, vanwege de fraudegevoeligheid.

De goeden lijden in dit geval onder de kwaden. U kunt er mee reizen van Heerenveen naar Eindhoven op de aangegeven datum. Correctie van een e-ticket wordt ook niet door NS toegepast, normaal gesproken. It is net oars, famke.
Jammer! Ik was er al bang voor. De hele procedure van printen zou wel een stuk gebruiksvriendelijker gemaakt kunnen worden, dat had deze fout kunnen voorkomen.

Bedankt voor je reactie Thom.

Groetjes, famke

Ik maak u niet blij maar een eenmaal geprint e-ticket is niet meer te veranderen, vanwege de fraudegevoeligheid.

De goeden lijden in dit geval onder de kwaden. U kunt er mee reizen van Heerenveen naar Eindhoven op de aangegeven datum. Correctie van een e-ticket wordt ook niet door NS toegepast, normaal gesproken. It is net oars, famke.
U kunt een brief schrijven naar de klantenservice en het ticket bijvoegen. Soms vergoedt men de kosten uit coulance.
Wat betreft gebruiksvriendelijkheid belooft NS al een jaar dat er een nieuwe, verbeterde webshop komt. Helaas lijkt er vooralsnog (net als met de vernieuwde reisplanner) weinig schot in de zaak te zitten

Reageer