beantwoord

verkeerd kaartje gekocht

  • 14 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 186 Bekeken

Ik heb een E-ticket gekocht waarbij de datum verkeerd staat. Op een of andere manier pas over een maand. Kan ik geld terug krijgen toevallig?
icon

Beste antwoord door Tochjo 14 augustus 2019, 15:33

Het is helaas niet mogelijk uw geld terug te krijgen of de gegevens te wijzigen van een mobiel ticket dat al in de app geladen is. NS kan niet controleren of er niet toch mee gereisd gaat worden. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.

U zou hoogstens nog direct contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten. Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Het is helaas niet mogelijk uw geld terug te krijgen of de gegevens te wijzigen van een mobiel ticket dat al in de app geladen is. NS kan niet controleren of er niet toch mee gereisd gaat worden. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.

U zou hoogstens nog direct contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten. Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Dag Maartenpul en welkom op onze community!

Wat spijtig om te lezen dat je de verkeerde datum op je E-ticket hebt staan. Zoals Tochjo al uitlegt kan je je situatie nog voorleggen aan onze klantenservice. Dit is echter geen garantie op je geld terug.

Tevens heb ik ook de screenshot verwijderd waarin je E-ticket is te zien. Dit omdat iemand anders er mee aan de haal kan gaan en er ook persoonlijke gegevens op staan die nu openbaar in te zien zijn. Ook heb ik je vraag in de juiste subcategorie geplaatst zodat het makkelijker te vinden is.

Reageer