beantwoord

Verkeerd kaartje gekocht mogelijkheden tegemoetkoming?

• 1 juli 2015
  • 2 reacties
  • 218 Bekeken

Ik heb een verkeerd kaartje aangeschaft. Had een enkele reis ticket nodig van Amsterdam - Boxtel, maar per ongeluk een retour van 33,00 aangeschaft. Is er een mogelijkheid om mijn ticket in Boxtel ongeldig te laten maken, zodat ik niet kan terugreizen en het geld voor de enkele reis terug kan krijgen? Wellicht d.m.v. kaatje opsturen? Enorm zonde van het geld. Al helemaal omdat ik mijn studenten-ov was verloten en daarom vandaag een ticket moest aanschaffen.
icon

Beste antwoord door theofiel 1 juli 2015, 12:12

Als u gratis had kunnen reizen met uw studentenreisproduct, kunt u met dit formulier de gemaakte kosten teruvragen.
Als u met korting had kunnen reizen, kunt u wellicht met dat formulier toch nog 40 procent van de kosten terugkrijgen.
Bekijk origineel

2 reacties

Daarbij komt dat er tijdens deze absurt dure reis geen internetverbinding is. Ben er verdrietig van. Gelukkig is mijn ov-kaart gevonden en mag ik die vandaag ophalen.
Als u gratis had kunnen reizen met uw studentenreisproduct, kunt u met dit formulier de gemaakte kosten teruvragen.
Als u met korting had kunnen reizen, kunt u wellicht met dat formulier toch nog 40 procent van de kosten terugkrijgen.

Reageer