beantwoord

verkeerd station e ticket

• 1 april 2015
  • 6 reacties
  • 344 Bekeken

Ik heb vandaag een e-ticket besteld maar nu staat op het ticket het verkeerde vertrekstation. Kan dit nog aangepast worden? Nu ben ik namelijk 10 euro kwijt voor een ritje wat normaal 2 euro kost.

Ik moet van Amsterdam naar Winterswijk. Er staat nu van Lichtenvoorde-Groenlo naar winterswijk.

Ik heb wel de vrije route gekozen om te reizen. Kan ik hier wat mee?
icon

Beste antwoord door Thom 1 april 2015, 19:29

Nee dat kan helaas niet. E-tickets kunnen na toezending of afdrukken niet gewijzigd worden. Mogelijk wil een moderator er even naar kijken maar het is geen recht.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Nee dat kan helaas niet. E-tickets kunnen na toezending of afdrukken niet gewijzigd worden. Mogelijk wil een moderator er even naar kijken maar het is geen recht.
Weet u zeker dat u wel de prijs moest betalen van de bedoelde rit? - In dat geval heeft NS het verkeerde product geleverd en moeten ze die gewoon kosteloos vervangen.
Hoe bedoel je dat? Een normaal ritje lichtenvoorde-groenlo kost zo rond 2-3 euro. Nu betaal ik dus 10,-. Dit omdat we groepskorting hadden gekozen met 6 personen, maar nu verdiend ns dus veel te veel voor dit ritje.
In uw eerste bericht gaf u aan een e-ticket Amsterdam - Winterswijk te hebben besteld, maar een e-ticket Lichtenvoorde-Groenlo - Winterswijk te hebben ontvangen. Vandaar mijn vraag: Hebt u de prijs voor een rit Lichtenvoorde-Groenlo - Winterswijk betaald (en dus hoogstwaarschijnlijk zelf het verkeerde station ingevuld) of de prijs voor een rit Amsterdam - Winterswijk, waarna NS u een verkeerde ticket toestuurde?
Ik heb het hoogstwaarschijnlijk zelf verkeerd ingevuld. Maar met deze groepskorting actie maakt het niet uit waar je heen wilt, het kostte zowiezo 10 euro.
Ik weet niet of Thom al had geraden dat het om een groepsretour ging, maar in dat geval heeft hij gelijk.

Reageer